Бренд Renault загалом продав 770 807 автомобілів (легкових та легких комерційних авто) клієнтам по всьому світу у першій половині 2023 року (+11%).
Бренд Renault загалом продав 770 807 автомобілів (легкових та легких комерційних авто) клієнтам по всьому світу у першій половині 2023 року (+11%).
  • Світові продажі бренду Renault за перше півріччя року сягнули 770 807 одиниць*, тобто +11% у порівнянні із першою половиною 2022 року. Бренд збільшив свою частку продажів у найбільш вигідних каналах збуту та продуктивних сегментах.
  • У Європі бренд Renault збільшив продажі на 21% до 501 985 одиниць і, відповідно, посів друге місце серед лідерів європейського ринку. Показники Об’єднаного Королівства (+61%), Нідерландів (+58%), Іспанії (+47%) та Італії (+35%) становлять левову частку цього зростання. 
  • Renault є лідером у Франції як на ринку легкових автомобілів з показником у 144 715 проданих одиниць, так і на ринку легких комерційних авто, кількість продажів яких сягнула 54 239 одиниць.
  • Renault продовжує розширення свого потенціалу у сегменті автівок C-класу, демонструючи зростання продажів на 42%, що зумовлене, зокрема, успіхом нових моделей Austral, Arkana і  Megane E-Tech electric.
  • На ринку електромобілів** продажі Renault зросли на 17%, завдяки власній подвійній пропозиції на електромобілі та повністю гібридні моделі.
  • Renault дотримується належного канального міксу з показником у понад один з двох продажів роздрібним клієнтам у Європі.
  • Renault продовжує перевиконання плану на ринку легких комерційних авто з двократним приростом світових продажів (+21.5%) і, особливо, у Європі (+25.4%).

Бренд Renault загалом продав 770 807 автомобілів (легкових та легких комерційних авто) клієнтам по всьому світу у першій половині 2023 року (+11%).

У Європі кількість проданих одиниць за перше півріччя 2023 року зросла на 21% до 501 985 одиниць (легкові та легкі комерційні авто). Так само як і у 2022-му, бренд показує суттєвий прогрес у особливо цінних сегментах – зростаючий ринок електромобілів**, сегмент C-класу, роздрібний ринок і бізнес легких комерційних авто.

ЗРОСТАННЯ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Потужне зростання продажів гібридних авто (HEV) (+40%), що становить 83 000 одиниць, стимулює прогрес бренду Renault у сфері електромобільності із загальним зростання обсягу продажів на 17% до 132 500 транспортних засобів. Модель Austral із 65% продажів у гібридних версіях і Arkana з 55% продажів гібридів значно посприяли цьому успіху.

Модель Megane E-Tech electric, що продаватиметься увесь 2023 рік, вже досягла більш як 23 000 проданих одиниць за перше півріччя. У своєму сегменті у Франції цей електромобіль є бестселером. Обсяги продажів Megane становлять близько 50% від продажів наших електромобілів, що загалом сягає 48 000 одиниць. З другої половини 2023 року Megane вийде на міжнародний ринок, продажі стартують у Туреччині та Бразилії.

ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ ІЗ ВИСОКОЮ КАПІТАЛІЗАЦІЄЮ  

Модельний ряд сегменту C-класу становить ще більшу частку продажів бренду Renault: продажі деяких одиниць сягають 136 195 транспортних засобів, обсяг зріс на 42%.

Модель Renault Austral значною мірою сприяла цьому успіху з показником у 39 495 проданих одиниць у першому півріччі 2023 року, модель Renault Arkana набирає обертів, демонструючи результат у 41 821 одиниць за перше півріччя 2023 року.

Попри постійні обмеження постачань, Renault досягає своєї роздрібної цілі і підтримує її на оптимальному рівні з показником у понад один з двох автомобілів, що продаються приватним клієнтам. Роздрібний мікс досягає 51% у першому півріччі 2023 року, що становить +8 пунктів проти середнього ринкового показника (43%). 

ЗРОСТАННЯ НА РИНКУ ЛЕГКИХ КОМЕРЦІЙНИХ АВТО 

Renault продовжує перевиконання плану на ринку легких комерційних, демонструючи двозначне зростання продажів. Світові продажі сягнули 186 000 одиниць (+21.5%), а у Європі продажі зросли на  25.4% до 144 250 одиниць, на ринку до 11.7%.

Динаміка виробничих показників ґрунтується на успіху наших флагманських моделей, Kangoo (+11.7%), Express (+48.9%), Master (+13.8%) і Trafic (+36%), всі вони є лідерами у своїх сегментах.

Бренд також перевищив тенденції у регіоні Латинської Америки (+19%) з показником у 27 833 одиниці, показуючи на ринку до 11.9% завдяки гарним продажам моделей Oroch (+36.8%), Kangoo (+21.9%) і Master (+15.9%).

Будучи першопроходцем з електрифікації комерційних авто протягом 12 років зі своїми моделями Kangoo і Master, бренд продовжить цю динаміку випуском Trafic Van E-Tech і презентацією нового multi-energy van до кінця року.

МИ ДУЖЕ ДОБРЕ ПОЧАЛИ ЦЕЙ РІК, А ДОКЛАДЕНІ ЗУСИЛЛЯ ПОВЕРНУЛИ НАМ ДРУГЕ МІСЦЕ У ЄВРОПІ. ЦЕЙ РЕЗУЛЬТАТ ЗУМОВЛЕНИЙ УСПІХОМ AUSTRAL І MEGANE E-TECH ELECTRIC, А ТАКОЖ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОЮ РОБОТОЮ НАШОЇ ДИЛЕРСЬКОЇ МЕРЕЖІ І ВСІЄЇ КОМАНДИ RENAULT. МИ ПРИСКОРИМО ЗРОСТАННЯ У ДРУГОМУ ПІВРІЧЧІ З ДОПОМОГОЮ НОВИХ МОДЕЛЕЙ ESPACE, CLIO ТА ARKANA.

Фабріс Камболів - Головний виконавчий директор бренду Renault

Загальні продажі легкових і легких комерціних авто

 

Кінець червня * 

 

2023

2022

% різниця

RENAULT

 

 

 

ЛЕГКОВІ АВТО

584,831

539,221

+8.5

ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІ АВТО

185,976

153,050

+21.5

ЛЕГКОВІ АВТО+ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІ АВТО

770,807

692,271

+11.3

RENAULT KOREA MOTORS

 

 

 

ЛЕГКОВІ АВТО

12,208

25,285

-51.7

ЗАГАЛОМ

 

 

 

ЛЕГКОВІ АВТО

597,039

564,506

+5.8

ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІ АВТО

185,976

153,050

+21.5

ЛЕГКОВІ АВТО+ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІЙ АВТО

783,015

717,556

+9.1

Рейтинг 15 основних ринків – перше півріччя 2023*

Місце

Ринок

          Обсяги

ЛЕГКОВІ+

ЛЕГКІ КОМЕРЦІНІ M/S

 

 

(одиниці)

(у %)

1

ФРАНЦІЯ

198,954

18.4

2

ТУРЕЧЧИНА

58,705

10.6

3

БРАЗИЛІЯ

52,981

5.7

4

ІТАЛІЯ

48,919

5.2

5

ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ

43,994

7.6

6

НІМЕЧЧИНА

39,626

2.6

7

ОБ´ЄДНАНЕ КОРОЛІВСТВО

33,076

2.9

8

ІНДІЯ

29,411

1.3

9

АРГЕНТИНА

24,999

11.3

10

БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ

23,310

7.1

11

МЕКСИКА

22,207

3.6

12

НІДЕРЛАНДИ

17,756

7.4

13

ПОЛЬЩА

15,584

5.8

14

КОЛУМБІЯ

14,785

18.2

15

МАРОККО

13,488

16.6

 

* Діапазон = Renault + RKM і легкові + легкі комерційні авто

ПРО RENAULT

Renault, історичний бренд з мобільності, а також першопроходець із виготовлення електромобілів у Європі, завжди займався розробкою інноваційних транспортних засобів. Своїм стратегічним планом ‘Renaulution’, Renault став на шлях амбіційного і корисного перетворення по створенню більш конкурентного, збалансованого та електричного модельного ряду. Його амбітна мета – поєднати сучасність та новаторство у технологіях, енергії та послугах з мобільності у рамках автомобільної індустрії та за її межами.