- Світові продажі бренду Renault за перше півріччя року сягнули 770 807 одиниць*, тобто +11% у порівнянні із першою половиною 2022 року. Бренд збільшив свою частку продажів у найбільш вигідних каналах збуту та продуктивних сегментах.
- У Європі бренд Renault збільшив продажі на 21% до 501 985 одиниць і, відповідно, посів друге місце серед лідерів європейського ринку. Показники Об’єднаного Королівства (+61%), Нідерландів (+58%), Іспанії (+47%) та Італії (+35%) становлять левову частку цього зростання.
- Renault є лідером у Франції як на ринку легкових автомобілів з показником у 144 715 проданих одиниць, так і на ринку легких комерційних авто, кількість продажів яких сягнула 54 239 одиниць.
- Renault продовжує розширення свого потенціалу у сегменті автівок C-класу, демонструючи зростання продажів на 42%, що зумовлене, зокрема, успіхом нових моделей Austral, Arkana і Megane E-Tech electric.
- На ринку електромобілів** продажі Renault зросли на 17%, завдяки власній подвійній пропозиції на електромобілі та повністю гібридні моделі.
- Renault дотримується належного канального міксу з показником у понад один з двох продажів роздрібним клієнтам у Європі.
- Renault продовжує перевиконання плану на ринку легких комерційних авто з двократним приростом світових продажів (+21.5%) і, особливо, у Європі (+25.4%).
Бренд Renault загалом продав 770 807 автомобілів (легкових та легких комерційних авто) клієнтам по всьому світу у першій половині 2023 року (+11%).
У Європі кількість проданих одиниць за перше півріччя 2023 року зросла на 21% до 501 985 одиниць (легкові та легкі комерційні авто). Так само як і у 2022-му, бренд показує суттєвий прогрес у особливо цінних сегментах – зростаючий ринок електромобілів**, сегмент C-класу, роздрібний ринок і бізнес легких комерційних авто.
ЗРОСТАННЯ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
Потужне зростання продажів гібридних авто (HEV) (+40%), що становить 83 000 одиниць, стимулює прогрес бренду Renault у сфері електромобільності із загальним зростання обсягу продажів на 17% до 132 500 транспортних засобів. Модель Austral із 65% продажів у гібридних версіях і Arkana з 55% продажів гібридів значно посприяли цьому успіху.
Модель Megane E-Tech electric, що продаватиметься увесь 2023 рік, вже досягла більш як 23 000 проданих одиниць за перше півріччя. У своєму сегменті у Франції цей електромобіль є бестселером. Обсяги продажів Megane становлять близько 50% від продажів наших електромобілів, що загалом сягає 48 000 одиниць. З другої половини 2023 року Megane вийде на міжнародний ринок, продажі стартують у Туреччині та Бразилії.
ЗРОСТАННЯ БІЗНЕСУ ІЗ ВИСОКОЮ КАПІТАЛІЗАЦІЄЮ
Модельний ряд сегменту C-класу становить ще більшу частку продажів бренду Renault: продажі деяких одиниць сягають 136 195 транспортних засобів, обсяг зріс на 42%.
Модель Renault Austral значною мірою сприяла цьому успіху з показником у 39 495 проданих одиниць у першому півріччі 2023 року, модель Renault Arkana набирає обертів, демонструючи результат у 41 821 одиниць за перше півріччя 2023 року.
Попри постійні обмеження постачань, Renault досягає своєї роздрібної цілі і підтримує її на оптимальному рівні з показником у понад один з двох автомобілів, що продаються приватним клієнтам. Роздрібний мікс досягає 51% у першому півріччі 2023 року, що становить +8 пунктів проти середнього ринкового показника (43%).
ЗРОСТАННЯ НА РИНКУ ЛЕГКИХ КОМЕРЦІЙНИХ АВТО
Renault продовжує перевиконання плану на ринку легких комерційних, демонструючи двозначне зростання продажів. Світові продажі сягнули 186 000 одиниць (+21.5%), а у Європі продажі зросли на 25.4% до 144 250 одиниць, на ринку до 11.7%.
Динаміка виробничих показників ґрунтується на успіху наших флагманських моделей, Kangoo (+11.7%), Express (+48.9%), Master (+13.8%) і Trafic (+36%), всі вони є лідерами у своїх сегментах.
Бренд також перевищив тенденції у регіоні Латинської Америки (+19%) з показником у 27 833 одиниці, показуючи на ринку до 11.9% завдяки гарним продажам моделей Oroch (+36.8%), Kangoo (+21.9%) і Master (+15.9%).
Будучи першопроходцем з електрифікації комерційних авто протягом 12 років зі своїми моделями Kangoo і Master, бренд продовжить цю динаміку випуском Trafic Van E-Tech і презентацією нового multi-energy van до кінця року.
МИ ДУЖЕ ДОБРЕ ПОЧАЛИ ЦЕЙ РІК, А ДОКЛАДЕНІ ЗУСИЛЛЯ ПОВЕРНУЛИ НАМ ДРУГЕ МІСЦЕ У ЄВРОПІ. ЦЕЙ РЕЗУЛЬТАТ ЗУМОВЛЕНИЙ УСПІХОМ AUSTRAL І MEGANE E-TECH ELECTRIC, А ТАКОЖ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОЮ РОБОТОЮ НАШОЇ ДИЛЕРСЬКОЇ МЕРЕЖІ І ВСІЄЇ КОМАНДИ RENAULT. МИ ПРИСКОРИМО ЗРОСТАННЯ У ДРУГОМУ ПІВРІЧЧІ З ДОПОМОГОЮ НОВИХ МОДЕЛЕЙ ESPACE, CLIO ТА ARKANA.
Фабріс Камболів - Головний виконавчий директор бренду Renault
|
Кінець червня * |
||
|
2023 |
2022 |
% різниця |
RENAULT |
|
|
|
ЛЕГКОВІ АВТО |
584,831 |
539,221 |
+8.5 |
ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІ АВТО |
185,976 |
153,050 |
+21.5 |
ЛЕГКОВІ АВТО+ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІ АВТО |
770,807 |
692,271 |
+11.3 |
RENAULT KOREA MOTORS |
|
|
|
ЛЕГКОВІ АВТО |
12,208 |
25,285 |
-51.7 |
ЗАГАЛОМ |
|
|
|
ЛЕГКОВІ АВТО |
597,039 |
564,506 |
+5.8 |
ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІ АВТО |
185,976 |
153,050 |
+21.5 |
ЛЕГКОВІ АВТО+ЛЕГКІ КОМЕРЦІЙНІЙ АВТО |
783,015 |
717,556 |
+9.1 |
Місце |
Ринок |
Обсяги |
ЛЕГКОВІ+ ЛЕГКІ КОМЕРЦІНІ M/S |
|
|
(одиниці) |
(у %) |
1 |
ФРАНЦІЯ |
198,954 |
18.4 |
2 |
ТУРЕЧЧИНА |
58,705 |
10.6 |
3 |
БРАЗИЛІЯ |
52,981 |
5.7 |
4 |
ІТАЛІЯ |
48,919 |
5.2 |
5 |
ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ |
43,994 |
7.6 |
6 |
НІМЕЧЧИНА |
39,626 |
2.6 |
7 |
ОБ´ЄДНАНЕ КОРОЛІВСТВО |
33,076 |
2.9 |
8 |
ІНДІЯ |
29,411 |
1.3 |
9 |
АРГЕНТИНА |
24,999 |
11.3 |
10 |
БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ |
23,310 |
7.1 |
11 |
МЕКСИКА |
22,207 |
3.6 |
12 |
НІДЕРЛАНДИ |
17,756 |
7.4 |
13 |
ПОЛЬЩА |
15,584 |
5.8 |
14 |
КОЛУМБІЯ |
14,785 |
18.2 |
15 |
МАРОККО |
13,488 |
16.6 |
* Діапазон = Renault + RKM і легкові + легкі комерційні авто
ПРО RENAULT
Renault, історичний бренд з мобільності, а також першопроходець із виготовлення електромобілів у Європі, завжди займався розробкою інноваційних транспортних засобів. Своїм стратегічним планом ‘Renaulution’, Renault став на шлях амбіційного і корисного перетворення по створенню більш конкурентного, збалансованого та електричного модельного ряду. Його амбітна мета – поєднати сучасність та новаторство у технологіях, енергії та послугах з мобільності у рамках автомобільної індустрії та за її межами.